Astrolog Izabela Podlaska

Pytanie o zwrot towaru

Archiwum bloga
  • June 2020 (2)
  • May 2020 (2)
  • March 2020 (2)
  • January 2020 (3)
  • November 2019 (1)
  • October 2019 (2)
  • September 2019 (1)
  • August 2019 (1)
  • July 2019 (2)
  • June 2019 (2)
  • May 2019 (5)
  • April 2019 (3)
  • March 2019 (2)
  • February 2019 (2)
  • January 2019 (2)
  • December 2018 (1)
  • November 2018 (5)
  • October 2018 (3)
  • September 2018 (3)
  • August 2018 (2)
  • July 2018 (3)
  • June 2018 (1)
  • May 2018 (6)
  • April 2018 (4)
  • March 2018 (3)
  • February 2018 (3)
  • January 2018 (3)
  • December 2017 (6)
  • November 2017 (3)
  • October 2017 (4)
  • September 2017 (4)
  • August 2017 (6)
  • July 2017 (3)
  • June 2017 (5)
  • May 2017 (3)
  • April 2017 (4)
  • March 2017 (2)
  • February 2017 (5)
  • January 2017 (2)
  • December 2016 (6)
  • November 2016 (4)
  • October 2016 (3)
  • September 2016 (6)
  • July 2016 (2)
  • June 2016 (3)
  • May 2016 (4)
  • April 2016 (3)
  • March 2016 (2)
  • February 2016 (7)
  • January 2016 (4)
  • December 2015 (2)
  • November 2015 (4)
  • October 2015 (4)
  • September 2015 (3)
  • August 2015 (3)
  • July 2015 (4)
  • June 2015 (1)
  • May 2015 (6)
  • April 2015 (5)
  • March 2015 (2)
  • February 2015 (3)
  • January 2015 (3)
  • December 2014 (3)
  • November 2014 (5)
  • October 2014 (2)
  • September 2014 (2)
  • August 2014 (2)
  • July 2014 (4)
  • June 2014 (3)
  • May 2014 (2)
  • April 2014 (4)
  • March 2014 (5)
  • February 2014 (3)
  • January 2014 (5)
  • December 2013 (6)
  • November 2013 (1)
  • October 2013 (7)
  • September 2013 (1)
  • August 2013 (4)
  • July 2013 (4)
  • June 2013 (4)
  • May 2013 (7)
  • April 2013 (4)
  • March 2013 (5)
  • February 2013 (5)
  • January 2013 (8)
  • December 2012 (7)
  • November 2012 (6)
  • October 2012 (4)
  • September 2012 (3)
  • August 2012 (6)
  • July 2012 (5)
  • Wszytkie notki
  • Data publikacji: 2016-06-27 20:34:00

    Ponad tydzień temu miałam ciekawe pytanie horarne czy reklamować towar czy zrezygnować z zamówienia i szukać produktu w innym sklepie? Spraw była pilna. Mieliśmy w domu dylemat. Pakowarka próżniowa, którą kupiliśmy, nie działała dobrze. Zwróciliśmy ją do sklepu internetowego i czekaliśmy na drugą. Z góry powiedzieli nam, że nie będą jej naprawiać, tylko po prostu wymienią na nową, ale trzeba poczekać kilka dni, bo nie mają w magazynie ani jednej sztuki. Musieli zamówić u włoskiego producenta nową partię. Sprawa była pilna, bo miał to być sprzęt do kawiarni i wege bistro Kafe Roza, której otwarcie planowane było za kilka dni we Władysławowie. Mieliśmy dylemat, czy czekać na nową pakowarkę, która nie wiadomo kiedy miała przyjechać z Włoch, z nadzieją, że będzie działać, czy poprosić o anulowanie zamówienia, wziąć pieniądze i kupić ją w innym sklepie. Postawiłam horoskop horarny, czy wybrać reklamację i czekać na wymianę pakowarki w sklepie, w którym zamówiliśmy, czy szukać nowej? Horoskop nie był na pierwszy rzut oka optymistyczny i potwierdzał słabą jakość zamówionego sprzętu. Księżyc w Skorpionie, władca dwunastego domu, idealnie opisywał nasze obawy, nerwy, pośpiech, bezradność i trudną decyzję, jaką musieliśmy podjąć.

    Towar sprzedawcy symbolizuje Jowisz w Pannie, władca ósmego domu. To potwierdza problem czyli niesprawną pakowarkę. Jowisz na wygnaniu w Pannie nie zapowiadał, że wymieniony towar będzie bez wad i potwierdzał, że pakowarki, którą odesłaliśmy, nie da się naprawić. Na szczęście sprzedawca przyznał, że towar nie nadaje się do naprawy. Tylko czy druga pakowarka od nich będzie działać i, co najważniejsze, czy dostaniemy ją w miarę szybko? Dorota Nowacka w dyskusji na forum Astro Kurs na Facebooku słusznie zauważyła, że drugi władca ósmego domu Mars jest silny, bo w Skorpionie czyli w znaku swojego władztwa i w kątowym czwartym domu, więc była nadzieja, że druga pakowarka z tego sklepu będzie działała prawidłowo. Jednak Mars był w retrogradacji, co nie nastrajało optymistycznie – chodziło o czas, a planeta w retro zawsze wskazuje, że sprawy się opóźnią i przeciągną. W retrogradacji był też Saturn, władca siódmego domu, sygnifikator sprzedawcy. Sklep może nie być w stanie szybko rozpatrzyć reklamacji.

    Dynamika horoskopu wskazywała jednak, że mamy szansę na szybkie wyjaśnienie sprawy i załatwienie jej na naszą korzyść. Benefik Jowisz znajduje się w drugim domu, co pokazuje, że nie stracimy na tej transakcji i zyskamy działający sprzęt. Księżyc, który jest w domu trzecim, który oznacza przesyłki, kurierów i zakupy jako takie, zmierza do aspektu z punktem imum (jednostopniowa koniunkcja), co dawało nadzieję, że sprawa z reklamacją wyjaśni się tego samego dnia (jak obiecywał sprzedawca). Merkury, naturalny sygnifikator handlu, jest w bardzo dobrej kondycji, bo w znaku swojego władztwa w Bliźniętach i w kątowym dziesiątym domu. To kolejny argument za tym, że jest szansa na szybkie kupienie dobrej pakowarki. Jednak na nowy sprzęt trzeba będzie czekać co najmniej tydzień, jak nie więcej, bo Księżyc aplikuje do Jowisza (i drugiego domu) sześciostopniowym sekstylem, a do tego robi prawie dwustopniową koniunkcję aplikacyjną do imum coeli. Horoskop wskazywał, że mamy szansę na szybkie uzyskanie sprawnej pakowarki. Jednak które rozwiązanie wybrać?

    Horoskop horarny: Czy wymienić towar?
    Horoskop horarny: Czy poprosić o zwrot pieniędzy za wadliwą pakowarkę i kupić nową czy czekać na wymianę w tym sklepie? 16.06.2016 g. 9.29.20, Warszawa, archiwum autorki


    W południe mieliśmy dostać wiadomość, kiedy włoski producent wyśle nowy towar do sklepu, w którym kupiliśmy pakowarkę. Nie liczyliśmy na cud, bo nasze doświadczenia z włoskimi producentami maszyn są takie, że sprzęt jest świetny, ale dostawa trwa zwykle kilka tygodni. Do tego horoskop horarny potwierdzał nasze obawy: Jowisz na wygnaniu, Księżyc w upadku, Mars w retro, Neptun na szczycie ósmego domu i brak aplikacyjnych aspektów Słońca (czyli nas – kupujących) do władcy siódmego domu Saturna (czyli sprzedawcy) wskazywały, że transakcja może nie być w tym sklepie sfinalizowana.

    W południe okazało się, że w sklepie nie są w stanie podać nawet przybliżonego terminu rozpatrzenia naszej reklamacji i wymiany towaru na działający. Zrezygnowaliśmy więc i poprosiliśmy o zwrot pieniędzy. Jeszcze tego samego dnia znaleźliśmy nowy i tańszy produkt. Nowa pakowarka z innego sklepu dotarła w piątek 24 czerwca do kawiarni, choć mogłaby szybciej, ale obsługa drugim sklepie chyba w całości pojechała oglądać mecz polskiej reprezentacji do Paryża :) Jak pokazały aspekty Księżyca, w ciągu mniej więcej tygodnia udało się zdobyć prawidłowo działający sprzęt.

    Tagi: astrologia, horoskop, Izabela Podlaska, horoskop horarny, astrololgia horarna


    Kwartalnik Tarocista nr 20 Kwartalnik Astrologia Profesjonalna nr 13 Kwartalnik Tarocista nr 19 Kwartalnik Astrologia Profesjonalna nr 12